Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

WRC: Ο Σόρντο νικητής στο ράλι της Σαρδηνίας

Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai, Ντάνι Σόρντο, κατέκτησε το ράλι της Σαρδηνίας που ολοκληρώθηκε σήμερα στην Ιταλία μετά από 16 ειδικές διαδρομές.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βέλγος ομόσταυλος του νικητή, Τιερί Νεβίλ και τρίτος ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota.

Όσον αφορά στον επικεφαλής της βαθμολογίας, τον Βρετανό Έλφιν Έβανς, κατετάγη τέταρτος, σε απόσταση ενός και πλέον λεπτού από τον Σόρντο.

BINTEO - WRC: Τρομακτικό ατύχημα για οδηγό της Toyota

Άσχημο τέλος είχε το ράλι Σαρδηνίας για τον Τακαμότο Κατσούτα.

Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota χτύπησε σε βράχο στην 14η ειδική διαδρομή και το Yaris του έκανε τούμπες πριν σταματήσει στη μέση του δρόμου, μπλοκάροντας έτσι τον δρόμο στους επόμενους οδηγούς.

WRC: Ξανά στο καλεντάρι το Ράλι Ακρόπολις!

Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στους αναπληρωματικούς αγώνες στο πρόγραμμα του WRC για το 2021!

Στη σχετική ανακοίνωση του υφυπουργείου Αθλητισμού αναφέρονται τα εξής:

«Με το Ράλι Ακρόπολις μεταξύ των αναπληρωματικών αγώνων, ανακοινώθηκε αργά εχθές το βράδυ, Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020, από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), το πρόγραμμα του WRC για το 2021.

WRC: Νίκη Έβανς - Παίρνει «φωτιά» το πρωτάθλημα

Το ράλι της Τουρκίας στο WRC ολοκληρώθηκε την Κυριακή και ο Έλφιν Έβανς έβαλε «φωτιά» στη διεκδίκηση του τίτλου.

Ο οδηγός της Toyota πήρε την πρώτη θέση, καθώς τα κατάφερε στις δύσκολες ειδικές διαδρομές της τρίτης μέρας.

Σήμερα ξεκίνησε στην τέταρτη θέση με ένα λεπτό διαφορά από την κορυφή, αλλά οι αντίπαλοί του δυσκολεύτηκαν στις διαδρομές, λόγω των πολλών βράχων που υπήρχαν στην πίστα της Τουρκίας.

Οι Νέβιλ, Λεμπ και Οζιέ ήταν πιο μπροστά στην αρχική κατάταξη, αλλά αντιμετώπισαν προβλήματα, όπως συνέβη και με τους Ροβανπέρα και Λάπι.

WRC: Επικεφαλής στην Τουρκία ο Οζιέ - Εκτός μάχης ο Τάνακ

Στην πρώτη θέση του ράλι Τουρκίας πέρασε ο Σεμπαστιέν Οζιέ. Ο Γάλλος οδηγός έδωσε μια εξαιρετική μάχη με τον Τιερί Νεβίλ στις πρώτες τρεις ειδικές της ημέρας και χωρίζονται από μόλις 1.6 δευτερόλεπτα.

Τρίτος είναι ο Έλφιν Έβανς με το δεύτερο Yaris, ενώ τέταρτος έπεσε ο Σεμπαστιέν Λεμπ που προηγούταν στο τέλος της πρώτης μέρας. Στην πέμπτη θέση και σε απόσταση βολής από τον Λεμπ βρίσκεται ο Κάλε Ροβανπέρα με το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota.

WRC: Ταχύτερος ο Τάνακ στο ράλι Εσθονίας

Όλα δούλεψαν ρολόι στην πρεμιέρα του ράλι Εσθονίας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC. Το πρόγραμμα κύλησε κανονικότατα, οι ειδικές διαδρομές ήταν συναρπαστικές και στο τέλος θριάμβευσε ένας… Εσθονός οδηγός, δηλαδή ο Οτ Τάνακ.

Η καλή μέρα φάνηκε ήδη από το πρωί της Παρασκευής για τον παγκόσμιο πρωταθλητή WRC του 2019, οπότε πέρασε επικεφαλής και από εκεί κι έπειτα έλεγχε άνετα τον αγώνα. Έτσι πέτυχε στην πατρίδα του την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Hyundai και επέστρεψε για τα καλά στη διεκδίκηση του εφετινού τίτλου.

WRC: «Έπεσε ελικόπτερο στην Ελλάδα - Ήταν μέσα ο Οζιέ»!

Ο πρωταθλητής οδηγός του WRC, Σεμπαστιάν Οζιέ, βρίσκεται στη χώρα μας από χθες με την ομάδα της Toyota για προγραμματισμένες δοκιμές που θα γίνουν σήμερα κάτω από μυστικές συνθήκες σε παλιές ακροπολικές διαδρομές.

Μια πληροφορία που έφτασε λίγες ώρες πριν και όπως όλα δείχνουν είναι απόλυτα έγκυρη, αναφέρει πως ο Οζιέ κατά τη μεταφορά του με ελικόπτερο (όπου μαζί του ήταν και ο Ζυλιέν Ινγκράσια) βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα πολύ άσχημο γεγονός, καθώς το ελικόπτερο έπεσε!

Το θετικό είναι πως αυτό συνέβη λίγα μέτρα μετά την απογείωσή του και έτσι απετράπησαν τα χειρότερα.

Ματαιώθηκε το Ράλι Φινλανδίας λόγω κορονοϊού

Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα να μη διεξαχθεί τελικά το Ράλι Φινλανδίας, το οποίο ήταν ο επόμενος προγραμματισμένος αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) και επρόκειτο να διεξαχθεί το διάστημα 6-9 Αυγούστου.
 
Μολονότι η κατάσταση με τον Covid-19 στη Φινλανδία, αλλά και διεθνώς έχει βελτιωθεί, οι διοργανωτές εξέδωσαν σήμερα  ανακοίνωση, στην οποία τονίζουν ότι συνεχίζουν να υπάρχουν υπερβολικά πολλοί παράγοντες αναφορικά με ρίσκα για την υγεία και την ασφάλεια, δεδομένου ότι απομένουν μόλις δύο μήνες έως τον αγώνα.
 

WRC: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Τάνακ (ΦΩΤΟ)

Μία νέα εποχή ανατέλλει για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι WRC.

Μετά από 15 χρόνια, όπου ο παγκόσμιος πρωταθλητής ονομαζόταν Σεμπαστιάν (Λεμπ ή Οζιέ) και καταγόταν από τη Γαλλία, έχουμε ένα τσάμπιον από την Εσθονία.

Πρόκειται για τον Ότ Τάνακ που του αρκούσε η δεύτερη θέση στο Ράλι Ισπανίας για να στεφθεί εφέτος πρωταθλητής WRC.

Για την Toyota είναι, μάλιστα, ο πρώτος τίτλος στο πρωτάθλημα οδηγών του WRC από το 1994, όταν είχε πετύχει για τελευταία φορά κάτι ανάλογο με τον Ντιντιέ Οριόλ.

WRC: «Αγκάλιασε» τον τίτλο ο Τάνακ (ΦΩΤΟ)

Ο Όττ Τάνακ με Toyota Yaris ήταν ο νικητής στο ράλι της Ουαλίας, ενώ αύξησε και το προβάδισμά του από τον Σεμπαστιάν Οζιέ στους 28 βαθμούς δύο αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, φτάνοντας ακόμη πιο κοντά στον πρώτο τίτλο του στο WRC.

Ο Εσθονός οδηγός κέρδισε τον αγώνα με διαφορά 10,9 δευτερολέπτων από τον Τιερί Νουβίλ (Hyundai i20), ενώ άλλα 12,9 δευτερόλεπτα πιο πίσω ήταν ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen C3.

Ο Τάνακ κέρδισε και το power stage, εξασφαλίζοντας έξτρα πέντε βαθμούς, ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ και ο Εσαπέκα Λάπι ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

WRC: Νικητής ο Τανάκ στο ράλι Φινλανδίας (ΦΩΤΟ)

Ο Εσθονός Οτ Τανάκ αναδείχθηκε νικητής στο ράλι Φινλανδίας, στον ένατο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC.

Ο οδηγός της Toyota άφησε πίσω του τους Φινλανδούς Λάπι (Citroen) και Μάτι-Λάτβαλα (Toyota) και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς οι δύο βασικοί διώκτες του δεν τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα.

Ο Γάλλος Οζιέ με Citroen κατετάγη πέμπτος και ο Βέλγος Νεβίλ με Hyundai έκτος.

Η κατάταξη:

inner

WRC: Πρώτος στο Shakedown του Ράλι Φινλανδίας ο Tάνακ (ΦΩΤΟ)

Ο Οτ Τάνακ ήταν ο νικητής του Shakedown, με το οποίο άνοιξε η αυλαία του Ράλι Φινλανδίας. Ο οδηγός της Toyota ολοκλήρωσε τη μήκους 4,26 χιλιομέτρων διαδρομή με χρόνο 1:53,8 λεπτά και άφησε πίσω του τον Τιερί Νεβίλ με διαφορά τριών δεκάτων του δευτερολέπτου.

Ο Εσθονός δήλωσε αμέσως μετά ότι θέλει να ξεκαθαρίσει γρήγορα το μέλλον του, καθώς το συμβόλαιό του με την Toyota λήγει στα τέλη της χρονιάς. Είναι, πάντως, περιζήτητος και έχει δεχθεί ήδη αρκετές προτάσεις από άλλες ομάδες.

WRC: Ανέλπιστη νίκη Σορντό στην Σαρδηνία!

Τα πάνω-κάτω ήρθαν την τελευταία μέρα στο Ράλι Σαρδηνίας, αφού ένα μηχανικό πρόβλημα στο Toyota Yaris του Τάνακ του στέρησε την τρίτη συνεχόμενη και τέταρτη φετινή του νίκη, τον ανάγκασε σε ένα τετ-α-κε και τον έριξε στην 5η θέση του αγώνα.

Παρ' όλα αυτά, ο Τάνακ βρίσκεται στην κορυφή του πρωταθλήματος με 150 βαθμούς, με τον Οζιέ όμως να βρίσκεται μια ανάσα πίσω του με 146 βαθμούς και τον Νεβίλ να ακολουθεί από κοντά με 143!

WRC: Τέθηκε επικεφαλής στο ράλι Σαρδηνίας ο Οζιέ (ΦΩΤΟ)

H σημερινή μέρα ξεκίνησε άσχημα για τον Σεμπαστιάν Οζιέ, καθώς σε μία δεξιά διχάλα χτύπησε ο Γάλλος την πίσω αριστερή πλευρά του Citroen C3 WRC, που οδηγούσε και προκάλεσε ζημιά στην ανάρτηση.

«Γνωρίζαμε, ότι το συγκεκριμένο σημείο ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Επρεπε να μπεις ντριφτάροντας στην πύλη, για να πάρεις τη στροφή και προφανώς, δεν υπήρχε αρκετός χώρος για κάτι τέτοιο», δήλωσε ο Οζιέ μετά το περιστατικό.

WRC: Θρίαμβος του Τάνακ στην Πορτογαλία

Με κεκτημένη ταχύτητα από το ράλι της Χιλής, πριν 15 μέρες, ο Οτ Τάνακ πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και τρίτη φετινή, σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που εξελίσσεται με συναρπαστικό τρόπο, όπως και το περσινό που κρίθηκε στο τελευταίο ράλι στην Αυστραλία.
 
Ο Τάνακ, οδηγώντας θαυμάσια το Toyota Yaris, κατάφερε να ηγηθεί από την πρώτη μέρα του αγώνα, την Παρασκευή και έκτοτε, παρά την πολύ μεγάλη πίεση, κυρίως από τον ομόσταβλούς του, Λάτβαλα και Μικ, μπόρεσε να κερδίσει, πλησιάζοντας την κορυφή της βαθμολογίας.

WRC: Νικητής στη Χιλή ο Τάνακ, στην κορυφή ο Οζιέ

Νικητής στο πρώτο Ράλι της Χιλής αναδείχθηκε ο Οτ Τάνακ. Ο Εσθονός με Toyota Yaris σημείωσε τη δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα έχοντας την πρωτοπορία στις 15 από τις 16 διαδρομές του αγώνα και τερμάτισε με διαφορά 23,1 δευτερολέπτων. 

Δεύτερος ήταν ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen C3 με διαφορά 7,1 δευτερολέπτων από τον εννιά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ με Hyundai i20, ανακτώντας την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα μετά την ολοκλήρωση του έκτου αγώνα. 

WRC: Μπροστά ο Τάνακ, σοκαριστικό ατύχημα ο Νεβίλ (ΦΩΤΟ)

Ο Όττ Τάνακ της Toyota κράτησε με άνεση τη διαφορά ασφαλείας μισού λεπτού στην κορυφή του ράλι Χιλής κατά τη δεύτερη μέρα του έκτου φετινού γύρου του WRC, αλλά πίσω του οι δύο πρωταθλητές, Σεμπαστιάν Οζιέ και Σεμπαστιάν Λεμπ, ετοιμάζονται για μία μονομαχία από το παρελθόν στις τέσσερις Ειδικές της τελευταίας μέρας του αγώνα.

Παρά τη διαφορά του, ο Τάνακ κέρδισε την προτελευταία Ειδική της δεύτερης μέρας, αλλά στην τελευταία -καθώς επιδεινώθηκαν οι καιρικές συνθήκες- κινήθηκε σε ρυθμούς ασφαλείας, αφού ήταν 14 δευτερόλεπτα μακριά από τον ταχύτερο, Λεμπ.

WRC: Άνοιξε τη διαφορά ο Τάνακ στο ράλι της Χιλής (ΦΩΤΟ)

Σε λασπώδεις και γρήγορες Ειδικές που θυμίζουν υπερβολικά την Ουαλία, ο Όττ Τάνακ της Toyota απέκτησε σημαντική διαφορά στην κορυφή του Ράλι Χιλής κατά την πρώτη μέρα του παρθενικού αγώνα της χώρας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και 6ου γύρου της φετινής σεζόν του WRC.

Καθώς διεκδικεί τη δεύτερη φετινή του νίκη μετά τη Σουηδία για να ισοφαρίσει τις ισάριθμες των αντιπάλων του για τον τίτλο Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ, ο Εσθονός κέρδισε τρεις από τις έξι Ειδικές της ημέρας και απέκτησε διαφορά 22,4 και 29,5 δευτ. από τον Γάλλο και τον Βέλγο αντίστοιχα.

WRC: Μια… ανάσα από τη νίκη στην Αργεντινή ο Nεβίλ (ΦΩΤΟ)

Μετά την άσφαλτο της Κορσικής, ο Τιερί Νεβίλ έχει μόνο να «κρατήσει το Hyundai i20 WRC πάνω στο δρόμο» στις τρεις Ειδικές της Κυριακής για να κερδίσει και στην Αργεντινή και να επεκτείνει το βαθμολογικό του προβάδισμα. Ειδικά μετά και την εγκατάλειψη του όττ Τάνακ και την καθυστέρηση του Σεμπαστιάν Οζιέ κατά τη δεύτερη μέρα του λατινοαμερικάνικου αγώνα.

WRC: Στην κορυφή ο Νεβίλ την πρώτη μέρα του Ράλι Αργεντινής (ΦΩΤΟ)

Η πρώτη μέρα του Ράλι Αργεντινής έφερε τον Τιερί Νεβίλ στην κορυφή, με τους έτερους διεκδικητές του τίτλου, Σεμπαστιάν Οζιέ και Οττ Τανάκ, να τον ακολουθούν κατά πόδας στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Όπως φάνηκε, η πλειοψηφία των πρωτοπόρων αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στα σκληρά εδάφη των έξι Ειδικών, με τους οδηγούς της Toyota να αντιμετωπίζουν τα περισσότερα προβλήματα.

Subscribe to WRC