Εκτός αγώνα, μόλις ένα γύρο πριν την καρό σημαία, τέθηκαν οι Κάρλος Σάινθ και Σέρχιο Πέρεζ στο Μπακού.
Οι δύο οδηγοί βρίσκονταν πίσω από τον πρωτοπόρο Όσκαρ Πιάστρι και Σαρλ Λεκλέρ που ήταν 2ος, όταν τα μονοθέσιά τους συγκρούστηκαν και κατέληξαν στον προστατευτικό τοίχο, στον 50ό και προτελευταίο γύρο του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν.
Έτσι την 3η θέση πήρε ο Ράσελ με την Mercedes.
Το Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, ο 17ος φετινός αγώνας της Formula 1, είχε για μεγάλο πρωταγωνιστή τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, ο οποίος έκανε τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του και κατέκτησε τη δεύτερη νίκη της χρονιάς.
Ο Αυστραλός οδήγησε με τον αλάνθαστο τρόπο ενός πρωταθλητή και αρνήθηκε στον Σαρλ Λεκλέρ μια νίκη που στο πρώτο μέρος του αγώνα φαινόταν σχεδόν σίγουρη.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari πήρε τη δεύτερη θέση, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes, μετά τη σύγκρουση των Σέρχιο Πέρεζ και Κάρλος Σάινθ στον τελευταίο γύρο.
Την παράδοση που τον θέλει να κυριαρχεί στις κατατακτήριες δοκιμές στο Μπακού συνέχισε και φέτος ο Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος πιλότος ήταν ο ταχύτερος όλων και για τέταρτη φορά στην καριέρα του κατέκτησε την pole position στο Αζερμπαϊτζάν.
Μάλιστα, ο οδηγός της Scuderia Ferrari έχει πετύχει το… εκπληκτικό 4/7 σε pole positions (και μάλιστα συνεχόμενες) στο Μπακού, αλλά δεν έχει καταφέρει να νικήσει ποτέ σε αγώνα στη συγκεκριμένη πίστα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με την ιταλική εταιρείας.
Με μία μεγάλη έκπληξη ολοκληρώθηκε το Q1 των κατατακτήριων δοκιμών στο Grand Prix της Formula 1 που διεξάγεται στο Αζερμπαϊτζάν.
Συγκεκριμένα, ο διεκδικητής του τίτλου και πιλότος της McLaren, Λάντο Νόρις, έκανε ένα λάθος και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον τελευταίο του γύρο στον πρώτο γύρο της διαδικασίας έτσι ώστε να βελτιώσει τον χρόνο του μένοντας εκτός συνέχειας.
Έτσι, αύριο το μεσημέρι θα εκκινήσει από τη 17η θέση, γεγονός που θα τον δυσκολέψει πάρα πολύ στο να μπορέσει να βρεθεί στις πρώτες θέσεις.
Η Aston Martin θέλει να κυριαρχήσει στη Formula 1 και το δείχνει με κάθε τρόπο. Πέρα από το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο, μεγάλη επένδυση έχει γίνει στην πρόσληψη κορυφαίων στελεχών. Η τελευταία και πιο ηχηρή ήταν αυτή του Άντρια Νιούι, o oποίος θα ντυθεί στα πράσινα από το 2025.
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Λόρενς Στρολ, δεν θέλει να σταματήσει εκεί. Τώρα βάζει ως στόχο τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, ώστε να δημιουργήσει μία νέα «Super Team» στη Formula 1.
Ο απόλυτος και πιο πλήρης ποδοσφαιρικός, τηλεοπτικός χάρτης για τη σεζόν 2024 – 2025, ένα link που νομοτελειακά θα βάλετε στα αγαπημένα σας.
Ποιος μεταδίδει και τι; Όλα τα κανάλια, όλα τα αθλήματα. Αναλυτικά, ακόμη και με τη διάρκεια των συμβολαίων, όπου βέβαια αυτή είναι γνωστή. Ολα τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Nova, της Cosmote TV, της ΕΡΤ και των άλλων καναλιών.
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Εγχώριες διοργανώσεις
🇬🇷 Ελλάδα
Ο Λεκλέρ έφερε εις πέρας το στρατηγικό ρίσκο της Ferrari να μην κάνει δεύτερο πιτ-στοπ στο σημερινό αγώνα της Ιταλίας, σε αντίθεση με τη McLaren. Παρότι ο Όσκαρ Πιάστρι καταδίωκε τον Λεκλέρ στους τελευταίους 9 γύρους με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, ο 25χρονος της Ferrari κατάφερε να μείνει μέχρι τέλους στην κορυφή και να κερδίσει με διαφορά 2,6’’ τον Αυστραλό.
Αυτή ήταν η δεύτερή του νίκη μέσα στη Μόντσα με τη Ferrari, μετά το 2019, και επίσης έρχεται λίγους μήνες μετά την πρώτη του μέσα στην πατρίδα του, στο Μονακό, τον περασμένο Μάιο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari κέρδισαν μέσα στη Μόντσα μετά από μία πενταετία, κατακτώντας μια νίκη στρατηγικής και οδηγικής ευφυίας στο GP Ιταλίας, 16ο φετινό αγώνα της Formula 1, αφού πρώτα κατάφεραν να βγάλουν τους 53 γύρους του αγώνα με μόλις ένα πιτ-στοπ.
Μετά την τρομερή της εμφάνιση στην Ολλανδία, η ΜcLaren συνέχισε να προοδεύει βάζοντας τις βάσεις για ένα ακόμη σπουδαίο Grand Prix στην Ιταλία.
Στις κατατακτήριες της Μόντσα, ο Λάντο Νόρις κατάφερε για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο να πάρει την pole position, ενώ τον ακολούθησε ο Όσκαρ Πιάστρι, που συμπλήρωσε το 1-2 για την ομάδα του Γουόκινγκ και επιβεβαίωσε πως η καινούργια MCL38 δεν... πιάνεται.
Η πρόβα τζενεράλε των ομάδων της Formula 1 για τις σημερινές δοκιμές κατάταξης (31/8, 17:00) του GP Ιταλίας έληξε με ισχνές διαφορές μεταξύ των Mercedes, Ferrari και McLaren στην κορυφή, με επικεφαλής τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν 93 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον ομόλογό του, Ράσελ, ο οποίος με τη σειρά του ήταν 16 χιλιοστά ταχύτερος του Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari. Σε απόσταση 26 και 36 χιλιοστών πιο πίσω ακολούθησαν οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren.
Ένα τρομακτικό ατύχημα στο Ζάντβορτ προκάλεσε διακοπή στα δοκιμαστικά του ολλανδικού Grand Prix. Ο Λόγκαν Σάρτζεντ διέλυσε το μονοθέσιο της Williams, αλλά ο ίδιος στάθηκε τυχερός, καθώς βγήκε σώος. Ο Αμερικανός πιλότος είχε έξοδο στη στροφή 4 και προσέκρουσε με αρκετά χιλιόμετρα στις προστατευτικές μπαριέρες διαλύοντας την FW45 του.
Το μονοθέσιο άρπαξε αμέσως φωτιά με τους βοηθούς της πίστας να πηγαίνουν με καθυστέρηση στο σημείο που είχε σταματήσει ο Σάρτζεντ, αλλά ο Αμερικανός βγήκε μόνος του και χωρίς να έχει τραυματιστεί.
Ο Λάντο Νόρις εξασφάλισε την pole position του ολλανδικού γκραν πρι της Φόρμουλα Ενα, που θα διεξαχθεί αύριο (25/8, 16:00) στην πίστα του Τσάντφουρτ. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren έκανε τον ταχύτερο χρόνο στα σημερινά επίσημα δοκιμαστικά και θα εκκινήσει από την πρώτη θέση του αγώνα, για τρίτη φορά στη φετινή σεζόν. Ο...
Οι Λιούις Χάμιλτον και Κάρλος Σάινθ δεν τα πήγαν καθόλου καλά στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Ολλανδίας. Τόσο ο Βρετανός, επτάκις πρωταθλητής της Formula 1, όσο και ο Ισπανός δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q3.
Ο οδηγός της Scuderia Ferrari θα εκκινήσει την Κυριακή από την 11η θέση του grid, έχοντας δίπλα του τον Βρετανό της Mercedes-AMG F1, στη 12η θέση.
Το ατύχημα του Λόγκαν Σάρτζεντ σημειώθηκε στην έξοδο της στροφής 3, όταν ο Αμερικανός πάτησε με τους δύο δεξιούς τροχούς της Williams στο γρασίδι. Έτσι έχασε τον έλεγχο, και προσέκρουσε σφοδρά στις απέναντι μπαριέρες της εσωτερικής πλευράς της πίστας.
Ο Λόγκαν Σάρτζεντ τρόμαξε τους πάντες στα FP3 του Grand Prix του Ζάντβορτ, προκαλώντας διακοπή, αφού είχε ένα τρομακτικό ατύχημα με το μονοθέσιό του.
Ο πιλότος της Williams Racing έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της στροφής 3, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στις μπαριέρες.
Αποτέλεσμα ήταν το μονοθέσιό του να διαλυθεί, ενώ λίγο αργότερα πήρε φωτιά, με τον Σάρτζεντ να προλαβαίνει να βγει από αυτό πριν γίνουν χειρότερα τα πράγματα.
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας -15ου γύρου της φετινής F1- ξεκίνησε υπό βροχή και με πολύ ισχυρούς ανέμους, αλλά σύντομα βγήκε ο ήλιος και -παρότι ήταν πολύ το νερό που είχε λιμνάσει στην άσφαλτο του Ζάντβορτ- μέχρι το τέλος της ωριαίας διαδικασίας είχε στεγνώσει πλήρως η αγωνιστική γραμμή.
Έγκυρο site που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που ήταν το πρώτο που έγραψε για Ferrari - Χάμιλτον, στέλνει υπό προϋποθέσεις τον Μαξ Φερστάπεν στην Mercedes!
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο Μαξ Φερστάπεν έχει στο συμβόλαιό του οψιόν απόδοσης της Red Bull, ώστε να του παρέχει ένα μονοθέσιο που θα τη δυνατότητα να αγωνιστεί για νίκες.
Ωστόσο, λόγω της φυγής του Άντριεν Νιούι, αν αυτό δε συμβεί ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί να βρεθεί στη Mercedes το 2026.
Ο Κάρλος Σάινθ ψάχνει για την επόμενη ομάδα του στη Formula 1 από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η μεταγραφή του Λούις Χάμιλτον στη Ferrari. Στη διάρκεια αυτών των μηνών το όνομα του Ισπανού συνδέθηκε με αρκετές ομάδες.
Εκείνη, όμως, που κατάφερε να αποσπάσει την υπογραφή του και να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του είναι η Williams.
Ο Ράσελ μηδενίστηκε στο Grand Prix του Βελγίου, με τον Χάμιλτον να παίρνει την πρώτη θέση.
Οι τεχνικοί έφοροι διαπίστωσαν ότι δεν είχαν αντλήσει όλη την ποσότητα καυσίμων από το μονοθέσιο του Άγγλου στο αρχικό ζύγισμα κατά το οποίο ήταν εντός του νομίμου ορίου των 798 κιλών.
Όταν διαπίστωσαν και αφαίρεσαν και την τελευταία ποσότητα καυσίμου από τη W15, το βάρος του μονοθεσίου έπεσε στα 796,5 κιλά, δηλαδή 1,5 κιλό κάτω του επιτρεπτού ορίου. Η ποινή για αυτή την παράβαση των κανονισμών είναι ο αποκλεισμός του οδηγού από τον αγώνα
Στον τεχνικό έλεγχο μετά το τέλος του GP Βελγίου, το οποίο ο Τζορτζ Ράσελ κέρδισε με την ευφυή, εμπνευσμένη και περίτεχνη στρατηγική του, η Mercedes W15 του νεαρού Άγγλου βρέθηκε να ζυγίζει 798,0 κιλά.
Αυτό είναι το κατώτατο επιτρεπτό όριο βάρους των μονοθεσίων. Οι τεχνικοί έφοροι είχαν ήδη αντλήσει 2,8 λίτρα καυσίμου από τη W15, όμως σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες δεν άντλησαν το σύνολο του καυσίμου που υπήρχε στο ρεζερβουάρ του μονοθεσίου.