Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τιμωρία στην Ουρουγουάη μετά τον αποκλεισμό

Η Ουρουγουάη γνώρισε ήττα με 0-1 από την Ισπανία και έμεινε εκτός συνέχειας στο Μουντιάλ, σε μια απογοητευτική πορεία στη φάση των ομίλων.

Το κλίμα στην «Σελέστε» είναι ιδιαίτερα βαρύ μετά τον αποκλεισμό, καθώς η ομάδα ολοκλήρωσε τον όμιλο με δύο ισοπαλίες και μία ήττα. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μαρσέλο Μπιέλσα ξέσπασε μπροστά στις κάμερες, δηλώνοντας μεταξύ άλλων πως η προσφορά του στο ποδόσφαιρο είναι «μηδενική».

Λίγες ώρες αργότερα, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ουρουγουάης ακύρωσε την πτήση τσάρτερ της αποστολής, με αποτέλεσμα οι ποδοσφαιριστές να χρειαστεί να επιστρέψουν στη χώρα τους με διαφορετικές πτήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ