Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κίνηση με φόντο το μέλλον από τον Άρη

Ο Άρης συνεχίζει να επενδύει σε νεαρούς ποδοσφαιριστές, καθώς βρίσκεται μία ανάσα από την απόκτηση του Ντιαλό Σανουσί.

Ο 20χρονος Ιβοριανός μέσος ανήκε στη Νόρτζελαντ από το 2024, αγωνιζόμενος κυρίως στα τμήματα υποδομής, ενώ συμμετείχε και σε αποστολές της πρώτης ομάδας.

Η άφιξή του στη Θεσσαλονίκη είναι προγραμματισμένη για την Κυριακή (28/6).

Τη Δευτέρα (29/6) θα περάσει από ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο με τους «κιτρινόμαυρους».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ