Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το «αντίο» του Φέλτες στον Πανσερραϊκό

Ο Φόλνεϊ Φέλτες αποχαιρέτησε τον Πανσερραϊκό μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας στην ομάδα, με την οποία κατέγραψε 41 συμμετοχές και δύο γκολ.

Στο μήνυμά του ευχαρίστησε τη διοίκηση, τους προπονητές, το τεχνικό επιτελείο και τους οπαδούς για τη στήριξη, τονίζοντας πως ο σύλλογος θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά του.

Παράλληλα, ευχήθηκε τα καλύτερα για το μέλλον του Πανσερραϊκού, υπογραμμίζοντας ότι θα κρατήσει για πάντα τις όμορφες αναμνήσεις και τις φιλίες που δημιούργησε.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου», κατέληξε ο 26χρονος στόπερ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ