Το αντίο του ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό 24/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram για να αποχαιρετήσει τον Ολυμπιακό έπειτα από επτά χρόνια κοινής πορείας με την ομάδα του Πειραιά. Από τον Φεβρουάριο του 2020 όταν κι έφτασε στην Ελλάδα για να ενσωματωθεί στο σύνολο του Γιώργου Μπαρτζώκα, ο «Σακ» λατρεύτηκε όσο λίγοι στον Ολυμπιακό, ενώ με τους ερυθρόλευκους κατέκτησε κάθε διαθέσιμο τίτλο, τόσο σε εγχώριο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχοντας φυσικά ως επιστέγασμα αυτής της θητείας την φετινή Euroleague. Ο 35χρονος Αμερικανός το τελευταίο διάστημα είχε ενημερωθεί ότι θα γινόταν μια σειρά συνομιλιών με την ομάδα αναφορικά με την πιθανή παραμονή του στον Πειραιά. Ο παίκτης από πλευράς του είχε γνωστοποιήσει στον σύλλογο ότι δέχθηκε προτάσεις από άλλες ομάδες, αποφάσισε να αποδεχθεί μια από αυτές και ετοιμάζεται για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του. Μέσα από την ανάρτηση του, ο ΜακΚίσικ προσπάθησε να κάνει την δική του «σύνοψη» των επτά ετών που πέρασε στον Ολυμπιακό, στέλνοντας παράλληλα το δικό του μήνυμα προς τον σύλλογο και τον κόσμο του. Η συγκινητική ανάρτηση του ΜακΚίσικ: «ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ. Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια. Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για εμένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή που έζησα φορώντας τα ερυθρόλευκα θα μείνουν για πάντα χαραγμένα μέσα μου. Για επτά σεζόν φόρεσα με περηφάνια το Νο. 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τον κόσμο του. Ανεξάρτητα από το τι θα φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής μου. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Ολυμπιακός για πάντα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ