Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε όλοι»

Ακολουθώντας το συγκινητικό post του Σακίλ, η Μπέριλ ΜακΚίσικ ευχαρίστησε με την σειρά της τον κόσμο του Ολυμπιακού, αφού κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικογένειά της.

Αναλυτικά όσα έγραψε η σύζυγος του Αμερικανού γκαρντ:

“Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ