Λουτσέσκου: «Θα ήθελα να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού – Αγαπώ τον ΠΑΟΚ» 24/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ραζβάν Λουτσέσκου παραχώρησε συνέντευξη στην οποία δεν έκρυψε την πικρία του για τον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε η συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας πως θα ήθελε να είχε αποχαιρετήσει διαφορετικά τον κόσμο της ομάδας. Αναλυτικά όσα είπε: Για τον τρόπο που χώρισε με τον ΠΑΟΚ και τον πίκρανε: «Αυτό που λένε οι ψυχολόγοι είναι να καταφέρεις να αποφύγεις τον θόρυβο. Γιατί αυτός ο θόρυβος είναι πολύ τοξικός. Υπάρχουν στιγμές έντασης, όταν τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα από την αρχή και με τον χρόνο γίνονται όλο και πιο δύσκολα. Κάποιες φορές είναι καλύτερα να μη μιλάμε. Τελείωσε. Ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να αλλάξει και αυτό είναι απόλυτα σωστό. Ίσως χρειάζεται ένας άλλος άνθρωπος, μια διαφορετική εμπειρία. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Πρέπει να ευχαριστήσω τον κύριο Σαββίδη για αυτή τη μεγάλη περίοδο των επτά χρόνων που περάσαμε γεμάτοι απίστευτα συναισθήματα. Του είμαι ευγνώμων». Για το τάιμινγκ του διαζυγίου με τον ΠΑΟΚ: «Δεν ξέρω αν ήταν η σωστή στιγμή. Μιλάω για λύπη γιατί αγαπώ τον ΠΑΟΚ. Σε κάποια φάση άρχισα να τον αγαπώ πραγματικά και να νιώθω μέρος αυτού του συλλόγου. Δεν μου έχει συμβεί ξανά στην καριέρα μου. Είναι σαν έναν όμορφο γάμο που κάποια στιγμή σπάει και έρχεται ο χωρισμός. Εκτός από όλα τα άλλα συναισθήματα, υπάρχει και η λύπη για την κατάσταση που δημιουργήθηκε». Για τον χαμένο τελικό Κυπέλλου και την εικόνα της ομάδας στα playoffs: «Πιστεύετε ότι δεν είχα κίνητρο να παλέψω για το Κύπελλο; Ο τρόπος που χάθηκε ο τελικός είναι απίστευτος για μένα. Όμως ήταν κατά κάποιον τρόπο συνέπεια όσων είχαν προηγηθεί. Αν αναλύσουμε τα τέσσερα τελευταία παιχνίδια, απέναντι σε Ολυμπιακό, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό, θα δούμε ότι μια άλλη ομάδα ίσως είχε καταρρεύσει. Εμείς, παρότι δεν βρισκόμασταν στην καλύτερή μας κατάσταση, κερδίσαμε τον Ολυμπιακό και πήραμε ισοπαλίες με Παναθηναϊκό και ΑΕΚ. Αυτά δεν ήταν αποτελέσματα για να πεταχτούν. Το πρόβλημα ήταν ότι ο κόσμος τα αξιολόγησε με βάση τον χαμένο τελικό και τις υψηλές προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί από την εικόνα της ομάδας νωρίτερα στη σεζόν». Για τον απολογισμό της σεζόν: «Ήταν μια πολύ τρελή χρονιά. Δεν θέλω να σχολιάσω τον κύριο Σαββίδη, αλλά να πω πώς βλέπω εγώ τα πράγματα. Όταν δημιουργείς τεράστιες προσδοκίες, το ρίσκο είναι πολύ μεγάλο. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος που ιστορικά δεν είχε την κουλτούρα του συνεχούς νικητή. Υπήρξαν πολλές δυσκολίες και αδικίες στο παρελθόν. Γνωρίζουμε όλοι τη μεγάλη αντιπαλότητα ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα στον αθλητισμό. Ο ΠΑΟΚ έχει περάσει πολλά και αυτό αποτελεί μέρος της ιστορίας του». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ