Ολυμπιακός: Τέλος ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης 26/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη. Oι ερυθρόλευκοι επισημοποίησαν το τέλος του 36χρονου τερματοφύλακα από την ομάδα. Οι Πειραιώτες με ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Πασχαλάκη για την προσφορά του στον σύλλογο. “Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα” έγραψαν οι ερυθρόλευκοι. O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς. Με τους ερυθρόλευκους πανηγύρισε την κατάκτηση του Conference League, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο το 2025, όπως και το Super Cup τον περασμένο Ιανουάριο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ