Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ανακοίνωσε τον νέο του τερματοφύλακα ο Ολυμπιακός

Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το τέλος της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, ήρθε άλλη μία ανακοίνωση από την ερυθρόλευκη ΠΑΕ, αυτή την φορά για την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα.

Ο 26χρονος γκολκίπερ μετά από δύο άκρως επιτυχημένα χρόνια στον Ηρακλή επιστρέφει στους Πειραιώτες και θα είναι ο τρίτος τερματοφύλακας στο ερυθρόλευκο ρόστερ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.

Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.

Δημήτρη, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ