Μεντιλίμπαρ: «Υπερβολικό το σκορ – Αξίζαμε να σκοράρουμε» 07/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα από την Μπόντο Γκλιμτ με 3-0 με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ να χαρακτηρίζει το σκορ «υπερβολικό» και να προσθέτει ότι η ομάδα του με βάση τις ευκαιρίες που είχε μπορούσε να βάλει ένα γκολ. «Ήταν μια δύσκολη βραδιά, ευθύνεται ο πολύ καλός αντίπαλος, δεχθήκαμε τρία γκολ, ο αντίπαλος μπήκε δυνατά, έβαλε ένα γρήγορο γκολ, και από ένα λάθος έγινε το 2-0. Στο β’ προσπαθήσαμε αλλά δεχθήκαμε το 3-0, δημιουργήσαμε πολύ μεγάλο κίνδυνο, είχαμε ευκαιρίες που δεν καταφέραμε να κάνουμε γκολ. Θέλαμε και το προσπαθήσαμε πολύ, το αποτέλεσμα μας φαίνεται υπερβολικό δεν ξέρουμε αν είναι αυτό που άξιζε ο αντίπαλος, δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του αγώνα γιατί με τις ευκαιρίες που είχαμε θα μπορούσε το σκορ να μην είναι τόσο μεγάλο. Μας έλειψε η αποτελεσματικότητα και η ευστοχία, ο τερματοφύλακας του αντιπάλου ήταν πολύ καλός. Θα μπορούσαμε να βάλουμε κάποιο γκολ, το αξίζαμε με βάση τις ευκαιρίες που είχαμε και να είναι μικρότερη διαφορά όμως πρέπει να το δεχθούμε και στην Αθήνα θα πάμε με αυτό. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ