Γιατί φωνάζει ο Ολυμπιακός για τη διαιτησία… 10/02/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός φωνάζει για τη διαιτησία στο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης. Εκτός από δύο πέναλτι που ζήτησαν οι ερυθρόλευκοι κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπάρχει ενόχληση στο λιμάνι για τον λίγο -όπως θεωρούν- χρόνο των καθυστερήσεων που κράτησε ο Τσακαλίδης. Πως έδειξε μόλις 5 λεπτά, δηλαδή, με πέντε φορές να έχει μπει το ιατρικό επιτελείο των Αρκάδων στον αγωνιστικό χώρο στο δεύτερο ημίχρονο… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ