Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χάντμπολ: Επιστρέφει στον Ολυμπιακό ο Παπαβασίλης

Στον Ολυμπιακό επιστρέφει ο Γιώργος Παπαβασίλης, με τους «ερυθρόλευκους» να ανακοινώνουν την απόκτηση του 25χρονου διεθνούς εξτρέμ για την ομάδα χάντμπολ Ανδρών.

Ο Παπαβασίλης υπέγραψε νέο συμβόλαιο και ξεκινά τη δεύτερη θητεία του στον σύλλογο, μετά την τετραετία 2021-2025.

Με τη φανέλα του Ολυμπιακού κατέκτησε τρία πρωταθλήματα Ελλάδας, ένα Κύπελλο και τρία Super Cup, ενώ τη σεζόν 2021-22 αναδείχθηκε MVP της Handball Premier και των τελικών.

Παράλληλα, αναδείχθηκε κορυφαίος αριστερός εξτρέμ του πρωταθλήματος τις σεζόν 2021-22, 2022-23 και 2023-24. Ο διεθνής άσος αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν στον ΠΑΟΚ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ