Μετάβαση στο περιεχόμενο

Από τον Ολυμπιακό στην Ουκρανία (ΦΩΤΟ)

Σε μεταγραφή με προοπτική για το μέλλον προχώρησε η ουκρανική ΛΝΖ Τσερκάσι, εντάσσοντας στο ρόστερ της Κ-19 τον 18χρονο μέσο Γιούρι Φερμπέι, σύμφωνα με δημοσίευμα του Football24.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής των ακαδημιών του Ολυμπιακού φέρεται να αποχωρεί για την Ουκρανία, χωρίς να έχει καταγράψει επίσημη συμμετοχή με την πρώτη ομάδα των Πειραιωτών.

Ο Φερμπέι είχε εγκαταλείψει την πατρίδα του μετά την έναρξη του πολέμου, αγωνιζόμενος αρχικά στην Ατλέτ Κιέβου, πριν ενταχθεί στις «ερυθρόλευκες» ακαδημίες.

Όπως αναφέρεται, είχε περάσει από δοκιμαστικά σε Πολέσια και Ντιναμό Κιέβου, χωρίς όμως να προκύψει συμφωνία.

«”Πιτσιρικάς” του Ολυμπιακού παίρνει μεταγραφή στη δευτεραθλήτρια Ουκρανίας»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ