Ανακοίνωσε τον Μπιρτς ο Άρης 24/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την φανέλα του Άρη θα φοράει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Κεμ Μπιρτς. Ο Καναδός σέντερ, που κατέκτησε την κούπα της Euroleague με την Φενέρ το 2024, αποχώρησε προ ολίγων ημερών από τον τουρκικό σύλλογο και πλέον θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Βασίλη Σπανούλη. Την σεζόν που ολοκληρώθηκε στην Euroleague μέτρησε 4 πόντους και 4 ριμπάουντ κατά μέσο όρο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ