Γιακουμάκης: «Μίλησα με τον Γιώργο Σαμαρά, γι’ αυτό υπέγραψα στη Σέλτικ» 31/08/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Σέλτικ ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιώργου Γιακουμάκη, ο οποίος υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους «Κέλτες». Ο 26χρονος επιθετικός μίλησε στο «Celtic TV» για το νέο σταθμό στην καριέρα του. Συγκεκριμένα δήλωσε ενθουσιασμένος και ανυπόμονος να φορέσει τη φανέλα της Σέλτικ. Στη συνέχεια ανέλυσε τους λόγους της επιλογής του, ενώ αναφέρθηκε και στον Γιώργο Σαμαρά. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιακουμάκη: Για το πώς αισθάνεται πως θα γίνει παίκτης της Σέλτικ: “Είναι απίστευτο, είμαι ενθουσιασμένος. Ανυπομονώ να φορέσω τη φανέλα της Σέλτικ με περηφάνεια. Ήταν πάντα μία ομάδα που μου άρεσε, έβλεπα τα παιχνίδια της, η ατμόσφαιρα στο γήπεδο είναι το κάτι άλλο, ανυπομονώ να ζήσω αυτές τις στιγμές”. Για το αν είναι έτοιμος να συνεισφέρει στην ατμόσφαιρα του γηπέδου: “Ανυπομονώ να σκοράρω το πρώτο γκολ με τους οπαδούς μας και να πανηγυρίσω μαζί τους”. Για το τι να περιμένουν οι οπαδοί της Σέλτικ από τον Γιακουμάκη: “Είμαι πολύ περήφανος, είμαι χαρούμενος που υπέγραψα γι’ αυτή την ομάδα, θα δίνω το 100% σε κάθε παιχνίδι και να βοηθήσω την ομάδα να κερδίσει κάθε παιχνίδι. Να πετύχουμε κάθε στόχο που έχουμε και να κερδίσουμε παντού, είτε σε Europa League, είτε σε Championship”. Για τους τρόπους που σκοράρει: “Είχα μία υπέροχη σεζόν πέρσι και δυστυχώς χωρίς κόσμο, κάτι στενάχωρο. Θέλω να βελτιώνομαι κάθε μέρα, ώστε να σκοράρω με κάθε τρόπο και αυτό είναι κάτι που προσπαθώ σε κάθε προπόνηση. Να βελτιώνω δηλαδή τα πλεονεκτήματά μου, όπως και τα μειονεκτήματά μου. Ελπίζω να σκοράρω με κάθε τρόπο με τη Σέλτικ”. Για τον Γιώργο Σαμαρά: “Κοιτάζω πολλά απ’ αυτά τα παιχνίδια της Σέλτικ. Συνεργαστήκαμε μαζί στην Ελλάδα, είναι πρόεδρος σ’ ένα όμορφο κλαμπ απ’ όπου προέρχομαι, τον ΟΦΗ και έπαιξα εκεί πριν από δύο χρόνια. Γνωριζόμαστε καλά και κρατάμε επαφή. Γι’ αυτό ανυπομονώ ακόμη περισσότερο να παίξω για τη Σέλτικ”. Για το τι του είπε ο Σαμαράς: “Μου είπε ότι είναι ένα τρομερό κλαμπ με τρελούς οπαδούς και ότι στόχος της ομάδας είναι να κερδίζει”. Για το επιθετικό στιλ του Ποστέκογλου: “Ήταν ένας απ’ τους λόγους που ήθελα να υπογράψω στη Σέλτικ, το στιλ είναι κάτι που μου ταιριάζει”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ