Μποτιλιάρισμα στην Κηφισίας – Τρόλεϊ έμεινε από βλάβη στην μέση του δρόμου 01/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν σήμερα οι οδηγοί που κινούνται στην Αθήνα, καθώς αυξημένη κίνηση παρατηρείται σε πολλούς δρόμους. Η λεωφόρος Κηφισίας είναι απροσπέλαστη, καθώς στο ύψος του Ψυχικού έμεινε από βλάβη ένα τρόλεϊ στην μέση του δρόμου. Αποτέλεσμα αυτή την ώρα να λειτουργεί μόνο η μία λωρίδα στο ρεύμα της ανόδου και τα αυτοκίνητα να σχηματίζουν τεράστιες ουρές. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ