Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα στην Κηφισίας – Τρόλεϊ έμεινε από βλάβη στην μέση του δρόμου

Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν σήμερα οι οδηγοί που κινούνται στην Αθήνα, καθώς αυξημένη κίνηση παρατηρείται σε πολλούς δρόμους. 

Η λεωφόρος Κηφισίας είναι απροσπέλαστη, καθώς στο ύψος του Ψυχικού έμεινε από βλάβη ένα τρόλεϊ στην μέση του δρόμου. 

Αποτέλεσμα αυτή την ώρα να λειτουργεί μόνο η μία λωρίδα στο ρεύμα της ανόδου και τα αυτοκίνητα να σχηματίζουν τεράστιες ουρές. 

Πηγή: protothema.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ