Λαρεντζάκης: «Χάσαμε το παιχνίδι σε ένα κακό τρίλεπτο» 22/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης ήταν ο κορυφαίος του Ολυμπιακού με 21 πόντους, όμως αυτό δεν έφτανε για τη νίκη στο Τελ Αβίβ. Όσα είπε ο Έλληνας διεθνής γκαρντ στη Nova… «Κάναμε ένα κακό τρίλεπτο, δεχθήκαμε εύκολους πόντους, κάποια σουτ που δεν βάλαμε. Η Μακάμπι είναι πολύ καλή ομάδα και μας έκανε ζημιά. Δεν έπαιξε ρόλο το γήπεδο και η έδρα. Είχαμε κακές επιλογές στην επίθεση με άστοχα σουτ και δεν βρήκαμε σωστές άμυνες στο τέλος. Στα τελευταία 5 λεπτά δεν υπάρχει θέμα κούρασης, όταν θέλεις το ματς. Όταν είσαι τόσο κοντά λειτουργεί το ένστικτο της επιβίωσης. Στο τρίλεπτο αυτό χάθηκε το παιχνίδι». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ