Θετικά στον κορονοϊό τέσσερα μέλη δυτικής ομάδας του NBA! 24/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δύο παίκτες των Φοίνιξ Σανς βρέθηκαν θετικοί στον Covid-19, με την ομάδα του NBA να μπαίνει σε καραντίνα, ενώ από τον ιό προσβλήθηκε και ο Νίκολα Γιόκιτς. Εκτός των παραπάνω περιπτώσεων, όμως, υπάρχει και ένας σύλλογος της Δύσης, όπου τέσσερις άνθρωποί του έχουν βρεθεί θετικοί τις τελευταίες δύο εβδομάδες! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ