Προπονητής Νάγκετς: «Είχα κορονοϊό και το έμαθα μετά από μήνες»! 16/06/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μάικ Μαλόουν αποκάλυψε πως είχε κορονοϊό, αλλά το έμαθε μετά από μήνες! «Θα έλεγα ότι κοντά στις 20 Μαρτίου άρχισα να μην αισθάνομαι καλά και ξεκίνησα να έχω επικοινωνία με τους γιατρούς της ομάδας για να δω αν μπορώ να κάνω το τεστ. Δυστυχώς, εκείνη την περίοδο δεν υπήρχαν διαθέσιμα τεστ. Οπότε, έμαθα ότι είχα τον ιό, αφού τον είχα ξεπεράσει. Έκανε ένα τεστ το Σαββατοκύριακο της “Ημέρας Μνήμης” (σ.σ. 25 Μαΐου) και χωρίς να εκπλαγώ ιδιαίτερα είναι η αλήθεια, ο γιατρός της ομάδας μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είχα περάσει τον κορονοϊό», ανέφερε ο προπονητής των Ντένβερ Νάγκετς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ