«Τους έκανα αγωγή γιατί από τον “Αστέρα Ραχούλας” δεν έχω πληρωθεί» (φωτό) 29/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης αποκαλύπτει πως παραμένει απλήρωτος από τη σειρά «Αστέρας Ραχούλας». «Δουλεύω πλέον 12-14 ώρες την ημέρα. Γυρίσματα με το σίριαλ του ΑΝΤ1 “Πέτα τη Φριτέζα” και δύο παραστάσεις στο θέατρο Ιλίσια. Δεν φτάνουν τα χρήματα. Πρέπει να κάνεις δύο και τρεις δουλειές γιατί δεν ξέρεις πια τι σου ξημερώνει. Από τον “Αστέρα Ραχούλας”,για παράδειγμα, στον Alpha, δεν έχω πληρωθεί. Έχουν περάσει δύο χρόνια κι ακόμα μου χρωστούν χρήματα. Λένε «δεν έχουμε λεφτά». Όχι ο Alpha, η εταιρεία παραγωγής. Τους έκανα αγωγή, γιατί δεν μπορώ άλλο να παρακαλάω για τα χρήματά μου και να παίρνω 100 ή 200 ευρώ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ