Γκρέμισαν με αυτοκίνητο τη βιτρίνα βενζινάδικου στην Ξάνθη – Άγνωστο ακόμα τι έκλεψαν 14/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τεράστιες ζημιές προκάλεσαν οι άγνωστοι μέχρι στιγμής δράστες οι οποίοι εισέβαλαν σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων στην εθνική οδό Ξάνθης – Πόρτο Λάγους γκρεμίζοντας την τζαμαρία του με κινηματογραφικό τρόπο, πέφτοντας πάνω της με ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο! Οι δράστες μπήκαν στο εσωτερικό του καταστήματος, αλλά δεν έχει γίνει γνωστό τι ακριβώς έκλεψαν αφού είχαν προκαλέσει τόσο μεγάλη αναστάτωση στον χώρο, που ήταν αδύνατο να κάνει καταμέτρηση ο ιδιοκτήτης του βενζινάδικου όταν έφτασε και αντίκρισε την εικόνα καταστροφής! Έρευνες για τον εντοπισμό των εισβολέων διενεργεί η τοπική Ασφάλεια, ενώ συνεργείο της Εγκληματολογικής υπηρεσίας πήρε αποτυπώματα και προσπαθεί να τα ταυτοποιήσει. Τις ίδιες ώρες, έγιναν διαρρήξεις και σε άλλες επιχειρήσεις στην Ξάνθη, μεταξύ των οποίων ένα ακόμη πρατήριο καυσίμων στην περιοχή της Διομήδειας, ένα μίνι μάρκετ στον Πετεινό και ένα πρακτορείο του ΟΠΑΠ και δεν αποκλείεται οι δράστες να ήταν οι ίδιοι. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ