Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πληρώθηκε και… πλήρωσε ο Χριστοβασίλης

Περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ έλαβε ο ΠΑΣ Γιάννινα από την UEFA. Πρόκειται για το μπόνους της Συνομοσπονδίας, τη συμμετοχή της ομάδας στο Europa League, την παρουσία του Λίλα στο Euro, αλλά και τη συμμετοχή του Στρούνα στα προκριματικά με την Σλοβενία.

Έτσι, οι Γιαννιώτες κάλυψαν πολλές υποχρεώσεις που έτρεχαν κυρίως προς του παίκτες, ενώ εξοφλήθηκαν και οφειλές από το παραλεθόν όπως αυτή του Ζαουάντ Ζαϊρί μία υπόθεση που εκκρεμούσε από τη σεζόν 2011-12 όταν και ο παίκτης αγωνιζόταν στον ΠΑΣ.

Όσο για την υπόθεση του Μπράνα Ίλιτς, από τον ΠΑΣ ξεκαθάριζαν πως τα χρήματα που ζητάει ο παίκτης είναι δικές του οφειλές προς την εφορία και όχι της ομάδας και αναμένεται η υπόθεση να τραβήξει δικαστικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ