Ξέσπασμα Ταρέμι κατά πάντων! 28/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το Ιράν αναδείχθηκε ισόπαλο με την Αίγυπτο για την τελευταία αγωνιστική του 7ου ομίλου του Παγκοσμίου Κυπέλλου με 1-1 , με τους Ιρανούς να έχουν πολλά παράπονα από τη FIFA για τη γενικότερη στάση της κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, με τον Μεχντί Ταρέμι να κάνει δηλώσεις σε αυτό το πλαίσιο. Όπως δήλωσε ο άσος του Ολυμπιακού: «Από την αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου, παραπονιόμαστε για τις συνθήκες που αντιμετωπίσαμε σε αυτό το τουρνουά. Αυτό είναι ένα καταστροφικό Παγκόσμιο Κύπελλο, καταστροφικό. Ως επαγγελματίες παίκτες σε μια επαγγελματική διοργάνωση, παίζοντας υπό αυτές τις συνθήκες, δεν είναι σωστό ή δίκαιο. Αν η FIFA πιστεύει ότι αυτό είναι δίκαιο, τότε είναι καλό για αυτούς, αλλά κατά την άποψή μας, δεν είναι δίκαιο. Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; Κανείς δεν βοηθάει, κανείς. Ποιος πρέπει να λύσει αυτό το πρόβλημα για εμάς; Ποιος; Η FIFA; Δεν ξέρω. Οι ΗΠΑ; Δεν ξέρω. Απλώς πείτε μου ένα όνομα. Ο πρόεδρος της FIFA, Τζάνι Ινφαντίνο, ήρθε στα αποδυτήριά μας μετά τον πρώτο αγώνα εναντίον της Νέας Ζηλανδίας και είπε ότι θα λύσουμε όλα τα προβλήματα, αλλά στην πραγματικότητα, η FIFA δεν έκανε τίποτα”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο έμπειρος στράικερ. Σε ερώτηση δε για το αν πιστεύει πως οι διοργανωτές του Παγκοσμίου Κυπέλλου, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτούς την FIFA και τους Αμερικανούς αξιωματούχους, προτιμούν να αποκλειστεί το Ιράν από τη διοργάνωση, είπε: “Πρέπει να πολεμήσουμε τα πάντα εδώ. Δεν ξέρω αν ο κόσμος το θέλει αυτό ή όχι, αλλά από τη δική μας οπτική γωνία, ναι, νομίζω ότι το θέλουν έτσι”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ