ΒΙΝΤΕΟ: Ο Μοντέρο είπε αντίο στη Βαλένθια και ετοιμάζεται να πάει στον Ολυμπιακό 25/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιαν Μοντέρο οδήγησε τη Βαλένθια στην κατάκτηση της Liga Endesa 2025/26, πραγματοποιώντας εντυπωσιακές εμφανίσεις στους τελικούς. Ο 23χρονος γκαρντ από τη Δομινικανή Δημοκρατία μέτρησε 23.8 πόντους, 4.5 ριμπάουντ, 5.4 ασίστ και 30.3 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης σε τέσσερα παιχνίδια, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία της ομάδας του. Την επόμενη ημέρα του θριάμβου, ο Μοντέρο αποχαιρέτησε τον ισπανικό σύλλογο στη φιέστα που πραγματοποιήθηκε στη Roig Arena, καθώς τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην Ελλάδα με τη φανέλα του Ολυμπιακού. «Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», ανέφερε μεταξύ άλλων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ