ΒΙΝΤΕΟ: Ιρανός έχασε πέναλτι και προσπάθησε να κάνει κακό στον εαυτό του! 20/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στο Ιράν, η Σάνατ Ναφτ έχασε το εισιτήριο ανόδου για την κορυφαία κατηγορία, αφού στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης με την Άριο Εσλαμσάχρ είχε χαμένο πέναλτι. Την εκτέλεση ανέλαβε ο αρχηγός της Σάνατ Ναφτ, με τον Ταλέμπ Ρικάνι να μη στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα και στα αποδυτήρια προσπάθησε να κάνει κακό στον εαυτό του! Ο 35χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ