Βεζένκοφ: «Έχουμε πολλά να βελτιώσουμε» 17/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σάσα Βεζένκοφ στάθηκε στην κακή εμφάνιση του Ολυμπιακού παρά τη επική ανατροπή επί της Μακάμπι στο Βελιγράδι, υπογραμμίζοντας πως για την ομάδα είναι καλύτερο να μάθει να βελτιώνεται με θετικά αποτελέσματα. Αναλυτικά όσα δήλωσε: «Παίξαμε άθλια, σκόραραν 94 πόντους. Έχουμε πολλά να βελτιώσουμε. Είναι καλύτερο να μαθαίνει κανείς νικώντας. Βρήκαμε τις λύσεις, παίξαμε καλύτερη άμυνα. Καλύτερα να μάθεις κάτι όταν έχεις νικήσεις, παρά όταν έχεις χάσει». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ