Το μήνυμα του Περέιρα για τη συνέχεια στο πρωτάθλημα… 22/10/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το δικό του μήνυμα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος σχεδόν 48 ώρες μετά το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (1-1) έστειλε μέσω social media o Αργεντινός σταρ της Ένωσης, Ρομπέρτο Περέιρα. Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Περέιρα ανήρτησε φωτογραφίες από το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και ανέφερε: «Όλα έρχονται…, πάμε ΑΕΚ». Δείτε την ανάρτησή του ΕΔΩ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ