Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τελικός Σούπερ Καπ: Με νέο κανονισμό το ΑΕΚ-ΟΦΗ

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ συνεδρίασε σήμερα και πάρθηκαν κάποιες αποφάσεις μεταξύ άλλων και για το Σούπερ Καπ.

Η ΑΕΚ ως πρωταθλήτρια θα διεκδικήσει στις 12 Αυγούστου απέναντι στον Κυπελλούχο ΟΦΗ στο Παγκρήτιο τον τίτλο του Σούπερ Καπ.

Η ημερομηνία και η έδρα του αγώνα είχαν αποφασιστεί τις πρώτες μέρες του Ιουνίου.

Στη σημερινή συνεδρίαση της Ομοσπονδίας αποφασίστηκε, προκειμένου να αναδειχθούν νέοι ποδοσφαιριστές, η υποχρεωτική συμμετοχή δύο νέων Ελλήνων παικτών στην 11άδα (γεννημένοι από το 2004 και έπειτα). Όπως ακριβώς, δηλαδή, θα συμβαίνει πλέον και στο Κύπελλο.

Να θυμίσουμε πως την προηγούμενη σεζόν ήταν ένας ο νέος παίκτης που έπρεπε να είναι στην 11άδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ