Στο Υπουργείο για την συνάντηση με τον Βρούτση οι Αγγελόπουλοι 04/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Περίπου μισή ώρα μετά την αποχώρηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, έφτασαν στο Υπουργείο Παιδείας οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος για την συνάντηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση. Μάλιστα έφτασαν με διαφορετικά αυτοκίνητα, πρώτος ο Γιώργος Αγγελόπουλος και κατόπιν ο Παναγιώτης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ