Σούπερ άσος τελειώνει από την Μπενφίκα 16/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην τελική ευθεία της παρουσίας του στην Μπενφίκα βρίσκεται ο Άνχελ Ντι Μαρία, καθώς, σύμφωνα με τη «Record», δεν πρόκειται να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τους «αετούς». Το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει πως ο 37χρονος Αργεντινός έχει ήδη ενημερώσει τη διοίκηση του συλλόγου ότι δεν θα ακολουθήσει την αποστολή για το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έτσι, ο τελικός Κυπέλλου Πορτογαλίας κόντρα στη Σπόρτινγκ, στις 25 Μαΐου, θα αποτελέσει το αποχαιρετιστήριο παιχνίδι του με τη φανέλα της Μπενφίκα. Αυτή είναι η δεύτερη θητεία του Ντι Μαρία στην ομάδα της Λισαβόνας, καθώς είχε επιστρέψει το 2023. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχει καταγράψει 76 συμμετοχές, με απολογισμό 32 γκολ και 24 ασίστ — εκ των οποίων 15 γκολ και 9 ασίστ προέρχονται από τη φετινή σεζόν (38 συμμετοχές). Η πρώτη του περίοδος στην Μπενφίκα ήταν την τριετία 2007–2010, μέσω της οποίας καθιερώθηκε στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και εξασφάλισε τη μεταγραφή του στη Ρεάλ Μαδρίτης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ