Σάκκαρη: «Ανυπομονώ να παίξω στο Μεξικό» (ΦΩΤΟ) 20/02/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στη Μέση Ανατολή, η Μαρία Σάκκαρη ταξιδεύει στην Αμερική για να πάρει μέρος στο 500άρι τουρνουά του Μεξικό στη Μέριδα, το οποίο είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου. Η Ελληνίδα τενίστρια έχει δηλώσει πολλές φορές πως το συγκεκριμένο τουρνουά είναι από τα αγαπημένα της, με την ίδια να το κάνει ξεκάθαρο λίγες ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του. Η 29χρονη μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στα social media εξέφρασε την ανυπομονησία της να παίξει εκεί. «Ανυπομονώ να αγωνιστώ στο Merida Open» ήταν η λεζάντα στη δημοσίευση της Μαρίας Σάκκαρη. Σημειώνεται πως μαζί με τη Μαρία Σάκκαρη, η οποία θα είναι στο Νο.7 του ταμπλό, στο τουρνουά του Μεξικό έχουν δηλώσει συμμετοχή μεταξύ άλλων οι Έμμα Ναβάρο, Πάουλα Μπαντόσα, Ντόνα Βέκιτς και Μάρτα Κόστιουκ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ