Προβληματισμένος ο Λουτσέσκου στα “ορεινά” του ΟΑΚΑ 05/01/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το πρώτο ντέρμπι της χρονιάς βάφτηκε πράσινο, καθώς ο Παναθηναϊκός νίκησε 2-1 τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ για την 17η αγωνιστική της Super League. Μετά το τέλος του αγώνα, η κάμερα “συνέλαβε” τον Ραζβάν Λουτσέσκου και τους συνεργάτες του προβληματισμένους στα “ορεινά” του ΟΑΚΑ, όπου και βρέθηκε εξαιτίας την 4μηνης τιμωρίας του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ