Πρόστιμο στους παίκτες του ΠΑΟΚ 04/10/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει χάσει τρία συνεχόμενα παιχνίδια έφερε προβληματισμό στην διοίκηση που αποφάσισε να επιβάλει στους παίκτες πρόστιμο, το ύψος του οποίου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Στην Τούμπα παραδέχονται ότι η ομάδα ήταν άτυχη και πως πλήρωσε την αναποτελεσματικότητά της, ωστόσο θεωρούν σε κάποιες περιπτώσεις έχει λειτουργήσει με επιπολαιότητα. Έτσι, λοιπόν, επέβαλαν το πρόστιμο πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο οι παίκτες θα πιεστούν και θα εξαντλήσουν τα περιθώρια βελτίωσής τους, ενόψει της κρίσιμης συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ