Παράπονα του Παναθηναϊκού για την διαιτησία στο ημίχρονο 31/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δυσαρέσκεια προκάλεσε στον Παναθηναϊκό η διαιτησία του πρώτου ημιχρόνου με την Μονακό. Μετά το τέλος του δεύτερου δεκαλέπτου, άνθρωποι των πράσινων εξέφρασαν παράπονα στους ρέφερι του αγώνα. Κύριος αποδέκτης τους μάλιστα ήταν ο τρίτος διαιτητής της αναμέτρησης, Στιβ Μπίτνερ. Ειδικά ο συγκεκριμένος συγκέντρωσε τις περισσότερες διαμαρτυρίες του τριφυλλιού, στις τάξεις του οποίου ανέφεραν ότι είχε συνολικά επτά σφυρίγματα εις βάρος της ομάδας του Εργκίν Αταμάν. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ