ΠΑΟΚ: «Τα άθλια και άρρωστα παιχνίδια στην πλάτη μας τελείωσαν» 23/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ είχε έντονα παράπονα για τη διαιτησία στην αναμέτρηση της 22ης αγωνιστικής της GBL με τον Κολοσσό στη Ρόδο. Ο Δικέφαλος του Βορρά βρέθηκε να προηγείται μέχρι και με 15 πόντους, όμως, τελικά ηττήθηκε με 84-83 έπειτα από ένα τρίποντο του Άντριου Γκάουντλοκ στα 3.1″ πριν το τέλος. Μετά το τέλος της αναμέτρησης η ασπρόμαυρη ΚΑΕ έκανε σχετική ανάρτηση στα social media για τα παράπονά της σχετικά με την διαιτησία. Αναλυτικά όσα ανέφερε η ΚΑΕ ΠΑΟΚ: “Ντράπηκε και η ντροπή σήμερα! Τα φάουλ: 15-24 Οι βολές: 30-12 και για γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό το έργο τους, 17-2 στο δεύτερο ημίχρονο! Ο ΠΑΟΚ που είχε το προβάδισμα σε όλο το παιχνίδι, εκτέλεσε μόνο ΔΥΟ (2) βολές σε όλο το δεύτερο ημίχρονο και ο Κολοσσός 17. Όποιος είδε το παιχνίδι κατάλαβε το μέγεθος της κλοπής, η οποία ολοκληρώθηκε με μία απόφαση εξευτελιστική για το άθλημα και ενδεικτική των προθέσεών τους! Ως εδώ! Τα άθλια και άρρωστα παιχνίδια σας στην πλάτη του ΠΑΟΚ τελείωσαν”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ