Σοβαρές διαστάσεις το πρόβλημα με τον κορονοϊό στον Ολυμπιακό: Ανιχνεύτηκε και τέταρτο κρούσμα! 16/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μεγαλώνει το πρόβλημα με τον Covid-19 στον Ολυμπιακό, αφού η διασπορά του ιού στην ομάδα φαίνεται πως είναι μεγάλη. Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ μέσα σε λίγα 24ωρα ανακοίνωσε και τέταρτο κρούσμα! Όπως τα τρία προηγούμενα, έτσι και το νέο επιβεβαιωμένο κρούσμα απομονώθηκε και ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Η σχετική ανακοίνωση: «Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως βρέθηκε και τέταρτο μέλος της ομάδας θετικό στον Covid-19. Όπως τα τρία προηγούμενα, έτσι και το νέο επιβεβαιωμένο κρούσμα απομονώθηκε και ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ