Ολυμπιακός: Τότε εκτίουν τις ποινές τους Ροντινέι και Κάρμο 29/01/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Κίτρινη κάρτα δέχτηκαν οι Ροντινέι και Κάρμο την Κυριακή στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, φτάνοντας τις τρεις. Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ αποφάσισε οι δύο παίκτες του να εκτίσουν την ποινή τους στο εντός έδρας ματς της 22ης αγωνιστικής της Super League με τον Αστέρα Τρίπολης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ