Ολυμπιακός: Ταξίδεψαν με την αποστολή στην Μπολόνια οι Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος 25/12/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Βίρτους Μπολόνια (26/12, 21:30) στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής της Euroleague. Η αποστολή των ερυθρολεύκων αναχώρησε το μεσημέρι των Χριστουγέννων από το “Ελευθέριος Βενιζέλος” για την Μπολόνια, ενώ μαζί με την ομάδα ταξίδεψαν και οι πρόεδροι της ΚΑΕ, Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ