Ο Ηλιόπουλος βρέθηκε στην OPAP Arena για το μονοθέσιο της McLaren 15/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κόσμο που είχε περιέργεια για το πώς είναι ένα μονοθέσιο της Formula 1, συγκεκριμένα της McLaren, “πλημμύρισε” το απόγευμα της Παρασκευής (14/03) η πλατεία του ατσάλινου Δικέφαλου Αετού στην OPAP Arena. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο Μάριος Ηλιόπουλος, καθώς είναι γνωστός για την αγάπη του στα γρήγορα αυτοκίνητα. Ο ιδιοκτήτης της ΑΕΚ είδε το μονοθέσιο της McLaren και στην συνέχεια έβγαλε φωτογραφίες με μικρούς και μεγάλους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ