Ο Γιαννακόπουλος πήγε στη γραμματεία για να ζητήσει να καταγραφεί υβριστικό σύνθημα 01/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγο πριν το τζάμπολ του Game 2 των τελικών της GBL μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πήγε στη γραμματεία, προκειμένου να ζητήσει να καταγραφεί υβριστικό σύνθημα. Στην συνέχεια και με τα υβριστικά συνθήματα να συνεχίζουν, αποχώρησε προς τα αποδυτήρια. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ