Ο Μπράουν της ΑΕΚ βρίσκεται σε νοσοκομείο και διαμαρτύρεται για αδιαφορία από το νοσηλευτικό προσωπικό! (ΦΩΤΟ) 22/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πριν απο λίγα λεπτά ο Γκρεγκ Μπράουν της ΑΕΚ ανέβασε στα social media μία φωτογραφία που τον δείχνει να αιμορραγεί στο πόδι του. Ο ξένος άσος βρίσκεται σε κάποιο νοσοκομείο και υποστηρίζει ότι υπάρχει αδιαφορία από το νοσηλευτικό προσωπικό για να αντιμετωπίσει την περίπτωσή του. Ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι το θέμα είναι σοβαρό για δυο λόγους. Πρώτα γιατί ένας άνθρωπος υποφέρει και δεύτερον διότι ένας ξένος αθλητής ρεζιλεύει το ελληνικό σύστημα υγείας και, μάλιστα, μέσα στην τουριστική περίοδο. Πολλά κι εύλογα τα ερωτήματα που προκύπτουν και καλό θα είναι να ενημερωθεί και να πάρει θέση ο αρμόδιος Υπουργός. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ