Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Κλείδωσαν» τα τηλεοπτικά της GBL, ποιο κανάλι κέρδισε τη «μάχη»

Το μεσημέρι της Τετάρτης (24/06) πραγματοποιήθηκε το Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ που καθόριζε τον τηλεοπτικό χάρτη των επόμενων χρόνων για τη GBL.

Μετά από τη διαδικασία, λοιπόν, νικητής στην κούρσα αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ, ο οποίος με την εντυπωσιακή προσφορά του εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του προϊόντος που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.

Η προσφορά του ΣΚΑΪ έφτασε τα 25 εκατομμύρια ευρώ (για 2+1 χρόνια) και καταψηφίστηκε με 14-0. Από τα 25.000.000 ευρώ τα 21 θα μοιραστούν στις ομάδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ