Κάραϊτσιτς: «Μπράβο στο Μαρούσι, δεν έχω να πω κάτι άλλο…» 18/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε ένα αδιανόητο παιχνίδι που κρίθηκε στην 2η παράταση, το Μαρούσι λύγισε 108-103 τον Άρη, πήρε την πρώτη του νίκη στην GBL και άφησε στο 0-3 τους Θεσσαλονικείς. Ο Μπόγκνταν Κάραϊτσιτς ήταν λακωνικός στις δηλώσεις του μετά την λήξη της αναμέτρησης, όντας φανερά απογοητευμένος από τον τρόπο που εξελίχθηκε το παιχνίδι. Ο Σέρβος τεχνικός μίλησε στην ΕΡΤ και περιορίστηκε στο να δώσει συγχαρητήρια στην αντίπαλη ομάδα, αποφεύγοντας να κάνει περαιτέρω τοποθετήσεις για την εικόνα του αγώνα. «Μπράβο στο Μαρούσι για την νίκη, έπαιξε σκληρά και τα κατάφερε, δεν έχω να πω κάτι άλλο…» ανέφερε αναλυτικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ