Κάγιες: «Περήφανος για τους παίκτες μου, κλειδί η τεχνική ποινή του Αταμάν» 21/03/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παναθηναϊκός παρά τους τραυματισμούς και την αστοχία λύγισε την Άλμπα με φοβερό σερί στο φινάλε του αγώνα (91-81) και αγκάλιασε το πλεονέκτημα έδρας. Μετά την αναμέτρηση, ο Πέδρο Κάγιες, που είδε την ομάδα του να είναι πολύ ανταγωνιστική, δήλωσε ικανοποιημένος από την εμφάνιση και περήφανος για τους παίκτες του και την εικόνα τους σε μία πολύ δύσκολη έδρα. «Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό για τη νίκη. Για 35 λεπτά ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί, παρόλο που δεν πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Είμαι περήφανος για την προσπάθεια. Σημείο κλειδί ήταν η τεχνική ποινή που έλαβε ο κόουτς Αταμάν, από εκεί και μετά δεχθήκαμε ένα μεγάλο σερί και χάσαμε το παιχνίδι», ανέφερε αναλυτικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ