Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Κηφισιά πήρε Σταμέλλο και Καλοσκάμη

Η Κηφισιά προχώρησε στην απόκτηση δύο νεαρών ποδοσφαιριστών, ενισχύοντας το ρόστερ της με επένδυση στο μέλλον.

Πρόκειται για τον τερματοφύλακα Λουκά Σταμέλλο (γενν. 2008) και τον κεντρικό αμυντικό Νεκτάριο Καλοσκάμη (γενν. 2007).

Σύμφωνα με την ενημέρωση της ομάδας, ο Σταμέλλος αποκτήθηκε από τον Παναθηναϊκό με καθεστώς συνιδιοκτησίας, με τις δύο πλευρές να διατηρούν από το 50% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή.

Από την άλλη, ο Καλοσκάμης, αδερφός του Δημήτρη Καλοσκάμη της ΑΕΚ, θα αγωνιστεί στην Κηφισιά με τη μορφή μονοετούς δανεισμού από το «τριφύλλι», προκειμένου να αποκτήσει πολύτιμες αγωνιστικές παραστάσεις τη νέα σεζόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ