Γκραντ: «Βλέπω περισσότερα… αστέρια» 10/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η σεζόν για τον Παναθηναϊκό μόνο ως επιτυχημένη δεν μπορεί να κριθεί, αφού δεν κατέκτησε τους δυο μεγάλους του στόχους και πλέον είναι έτοιμος να κάνει restart. Μετά τον Εργκίν Αταμάν, το σύνθημα ενόψει της επόμενης χρονιάς έδωσε και ο Τζέριαν Γκραντ. Ο Αμερικανός γκαρντ ολοκλήρωσε την 10η επαγγελματική του σεζόν και παράλληλα έκανε τον απολογισμό της σεζόν που ολοκληρώθηκε. Ωστόσο, κλείνει το μήνυμά του με ένα άκρως αισιόδοξο μήνυμα, κάνοντας λόγο για… αστέρια. «Χρονιά 10η. Υπάρχουν πάνω και κάτω, αλλά είναι πάντα ευλογία να παίζω το άθλημα που αγαπώ. Βλέπω περισσότερα… αστέρια» έγραψε στην ανάρτησή του ο Τζέριαν Γκραντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ