GBL: Οι διαιτητές που θα σφυρίξουν το ντέρμπι στο ΣΕΦ 12/10/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ανακοινώθηκαν οι διαιτητές για το ντέρμπι της 2ης αγωνιστικής της GBL ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό (ΣΕΦ, 19:00). Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) γνωστοποίησε πως στο πρώτο φετινό ντέρμπι ανάμεσα στους «αιώνιους» θα σφυρίξουν οι Καρπάνος, Τσιμπούρης και Μπακάλης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ