Γ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ: Κακή η φουρνιά των Ελλήνων διαιτητών για να σφυρίζουν όλα τα ματς στη Σούπερ Λίγκα 23/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εδώ και αρκετά χρόνια έχω προτείνει τα παιχνίδια στη Σούπερ Λίγκα να τα σφυρίζουν Ελληνες διαιτητές με τους VARίστες να είναι από το εξωτερικό. Και μαθαίνω ότι αυτό θα συζητηθεί την Πέμπτη στη συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ. Προφανώς, ο Γκαγκάτσης έχει ταύτιση απόψεων με τον Λανουά που έχει ανανεωθεί η θητεία του και θα περιμένουν την αντίδραση των ομάδων και ειδικά των ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ. Εννοείται ότι δεν έχω αλλάξει άποψη, όμως για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να διαθέτουμε και τους ανάλογους διαιτητές. Προσωπικά είμαι συγκρατημένος για τους Ελληνες ρέφερι. Πολύ απλά δεν τους πιστεύω. Αναφέρομαι στη συγκεκριμένη φουρνιά. Πολύ φοβάμαι ότι θα πνιγούν σε μια κουταλιά νερό. Ας περιμένουμε, βέβαια, τι θα αποφασιστεί και τα ξαναλέμε. Έχω ξαναγράψει, άλλωστε, ότι είναι μονόδρομος η χρησιμοποίηση των συμπατριωτών μας διαιτητών, διότι οι ξένοι έρχονται με βαριά καρδιά και είναι θέμα χρόνου να σταματήσουν. Τους υποχρεώνουν οι λίγκες τους και όχι ότι οι ίδιοι τρελαίνονται να παίζουν αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος. Ίσα ίσα που μόλις γυρίζουν στη βάση τους δηλώνουν αηδιασμένοι από τα όσα έχουν βιώσει. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Αυτό που μας ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση είναι τι θα γίνει στο συμβούλιο της Πέμπτης. Τα τηλέφωνα έχουν ήδη πάρει φωτιά… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ