Euroleague: Σε «τρελά» ποσά ανεβάζει τη ρήτρα αποχώρησης 27/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την απόφαση να θωρακιστεί απέναντι στο αντίπαλο δέος του NBA Europe και το άνοιγμά του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ πήρε η Euroleague. Σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας basketballsphere, η διοργανώτρια Αρχή έχει αποφασίσει να ανεβάσει αρκετά τη ρήτρα που θα πρέπει να καταβάλει κάθε ομάδα που έχει συμβόλαιο μαζί της. Έτσι από τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που είναι αυτή την στιγμή η ρήτρα, το ποσό το οποίο θα πρέπει να καταβάλει κάποια ομάδα για να αποχωρήσει από αυτή θα φτάσει σε πρώτο στάδιο στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτό θα είναι το πρώτο στάδιο της ανόδου της ρήτρας αυτής. Στη συνέχεια το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει ακόμη πιο ψηλά, με τις αναφορές – πληροφορίες να θέλουν τους υπεύθυνους της λίγκας να το… τερματίζουν στα 200 εκατομμύρια. Προφανώς και είναι μια κίνηση με την οποία η Εuroleague θέλει να διασφαλίσει τα συμφέροντά της. Κίνηση που ενδεχομένως να έρχεται και ως αντίδραση σε φημολογίες που είχαν κυκλοφορήσει με αφορμή τη Ρεάλ Μαδρίτης. Αυτά ήθελαν την ισπανική ομάδα να υπογράφει συμβόλαιο, όπως και έκανε, αλλά να μην το τηρούσε μέχρι το τέλος αυτού και να έφευγε για να μεταπηδήσει στο NBA Europe. Η Ρεάλ Μαδρίτης εν τέλει υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δέκα ετών με την Euroleague. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ